Ai deja motivatia de a merge la sala, dar parca uneori nu simti ca ai suficienta energie pentru finalizarea unui antrenament complet. Alimentatia corecta iti va oferi baza pentru o viata implinita de sportiv, insa nu ea reprezinta numai una dintre partile acestui puzzle. Oricat de sanatos ai manca, alimentele nu iti vor pregati sistemul nervos central suficient, nu iti creste nivelul oxidului nitric si nici nu vor determina contractia mai puternica a fibrelor musculare. Aici intervin suplimentele.•    suplimentele pentru forta: creatina si beta alanina

Beta alanina
Asta este un supliment preferat al multora. Este un amino acid care regleaza cantitatea de carnosina depozitata in muschi.
In momentul in care suplimentezi cu beta alanina, nivelurile intramusculare de carnosina cresc si astfel beneficiem de urmatoare:
•    scaderea starii de oboseala de la antrenament
•    imbunatatirea capacitatii anaerobe
•    cresterea fortei
Cam 5g de beta alanina ar fi doza optima.

Creatina
Creatina este unul dintre putinele suplimente de pe piata care chiar dau rezultate in privinta accelerarii dezvoltarii musculare.
Decenii este studii au concluzionat ca:
•    imbunatateste forta si creste masa musculara
•    creste rezistenta anaeroba
•    scade deteriorarea si febra musculara
In ciuda a ceea ce ai mai putea citi pe la diverse surse, incarcarea cu creatina nu este necesara, consuma zilnic 5g de creatina si totul va functiona conform planului.