Ati atins 4.0. :), și viața dvs. începe să se formeze, dar corpul dumneavoastră începe să sufere. Tânărul pe care l-ai avut odată începe să scadă. Te întrebi: “Este posibil ca eu să-mi recapăt corpul pe care l-am avut odată și să-mi pun niște mușchi la vârsta mea?” Răspunsul simplu este da!

Poți pune muschi după 40 de ani, dar va trebui să faci o abordare cu totul diferită decât atunci când erai tânăr. Mai jos cateva despre formarea, cardio și nutriția pe care va trebui să vă concentrați în căutarea unui fizic mai musculos.

Antrenamentul

  • Întotdeauna încălziți-vă timp de cel puțin 15 minute la un aparat cardio cardio înainte de a ridica greutățile. Acest lucru va crește temperatura de bază și va ajuta fluxul de sânge pentru antrenament.
  • Intervalul de repetare ar trebui să fie în intervalul moderat până la cel mai înalt, 8-12 reprize pentru exercițiile corpului superior și 12-20 pentru exercițiile inferioare ale corpului. Greutățile mari pun prea multă stres asupra articulațiilor și ligamentelor la aceasta varsta asa ca va trebui sa folosiți o greutate moderată. Acest lucru vă va stimula mușchii suficient pentru o creștere nouă.
  • Utilizați o combinație de greutăți libere și mașini. Tanar fiind corpul tău era capabil să folosească mult mai multe exerciții de greutate liberă, dar pe măsură ce îmbătrânești muschii stabilizatori încep să slăbească, ceea ce poate lăsa ligamentele și tendoanele în pericol de rănire. Folosirea mașinii scade riscul.
  • Forma de exercitare și postura trebuie să fie perfecte. Corpul tău nu o sa te mai ierte, astfel că folosirea unei forme proaste poate duce ușor la răniri.
  • Timpul de recuperare este puțin mai lung, astfel încât odihna și recuperarea sunt critice; mai puține zile în sala de gimnastică va fi o necesitate.

Cardio

  • Cardio este critic pentru oricine de peste 40 de ani din mai multe motive. Odată ce ajungeți la 40, metabolismul dvs. nu este la fel de rapid cum a fost odată, astfel încât bătăile normale de cardio vă vor menține grăsimea corporală sub control. În al doilea rând și cel mai important este că inima ta este la mijlocul vieții și menținându-o puternică și în formă vă va ajuta să trăiți o viață mai lungă și mai fructuoasă.
  • Va trebui sa alergi de 3 4 ori pe saptamana a cate 20 30 minute cardio de intensitate scăzută. Aceasta înseamnă mersul pe jos sau jogging-ul ușor. As sta departe de orice fel de alergare, deoarece acest lucru poate fi foarte intens pentru genunchi și articulații.

Nutritie

  • Când atingi marele 4-0, metabolismul tău încetinește, astfel încât nutriția ta va trebui să se schimbe un pic de când erai tânăr. Carbohidrații suplimentari și caloriile pe care ați fi putut să le consumați odată vor trebui să fie eliminate din dieta dumneavoastră. Scopul este de a maximiza câștigul de mușchi cu un câștig minim de grăsimi.
  • Colesterolul este, de asemenea, o altă problemă importantă pentru mulți oameni cu vârsta peste 40 de ani. Dieta ta trebuie să fie bogată în grăsimi sănătoase.