In primul rand trebuie sa afli maximul ritmului tau cardiac aplicand formula 220-varsta ta, si afli pulsul tau maxim.

  1. Antrenamentul in care folosesti 50%-60% din pulsul tau maxim este recomandat persoanelor in varsta ce au o greutate foarte mare.
  2. Antrenamentul in care folosesti 60%-70% din pulsul tau maxim este tipul de antrenament prin care organismul tau va consuma depozite de grasime in procent de 85%, din carbohidrati 10%, si din proteina 5%. Este varianta ideala de a slabi repede si mult.
  3. Antrenamentul in care folosesti 70%-80% din pulsul tau maxim este tipul de antrenament prin care organismul tau va consuma 50% din calorii din depozite de grasime, din carbohidrati 49%, si din proteina 1%.
  4. Antrenamentul in care folosesti 80-90% din pulsul tau maxim este tipul de antrenament care va genera secretie de acid lactic in corp. Are o durata de 10-20 de minute si este sub forma de interval. 85% din calorii vor fi arse din carbohidrati, 14% din grasime si 1% din proteine. Este de obicei, antrenamentul cu greutati.

Important pentru fete!
Daca fac fitness cu greutati, o sa pun multi muschi?
Nu! Hormonul care determina cresterea masei musculare este testosteronul, iar voi femeile il aveti in organism intr-o cantitate mult mai mica decat barbatii, asa cum norocul nostru, este ca nivelul de estrogen este la fel in cantitati foarte mici 🙂

Antrenamentul cu greutati te ajuta sa iti tonifici musculatura si sa scazi in centimetri.