Pe scurt: 4 minute de exerciții intense de cardio, realizate în explozii de 20 de secunde cu o odihnă de 10 secunde, care, atunci când sunt făcute corect, sunt dovedite științific pentru a crește capacitatea anaerobă cu 28% în șase săptămâni.

Fiecare exercițiu se bazează pe timp, nu pe numărare, ceea ce înseamnă că devenind mai fit, aveți mai multe repetări pe care le obțineți. Acest antrenament nu trebuie sa fie niciodata usor.

Ai de gand sa mergi astazi la sala? Uite antrenamentul tau pe ziua de azi:

Incalzire

30 sec fiecare exercitiu.
Se executa unul dupa altul fara pauza
Se repeta de 2 ori
Se iau 90 de sec pauza pana la trecerea urmatorului nivel Cardio

Sumo Squat cu incalzirea picioarelor
Plank cu aducerea genunchilor la cot. exercitiul se executa in ritm usor

Cardio

fiecare exercitiu se executa timp de 60 de sec
pauza 90 de sec pana la trecerea urmatorului nivel: Tabata

Sarituri laterale ( eu ii zic patinator, o sa va dati seama de ce :))
Jumping jack and hit the deck ( se executa 5 sarituri de jamping jack laterale, apoi imediat te asezi in pozitie de flotare, te ridici si continui cele 5 JJ, s.a.m.d.)
3 sarituri in inaltime ( din pozitia in picioare, executi geno cu atins solul, si saritura in inaltime) +  3 squat. Repeti
Jumping jack and hit the deck ( se executa 5 sarituri de jamping jack laterale, apoi imediat te asezi in pozitie de flotare, te ridici si continui cele 5 JJ, s.a.m.d.)

Tabata

Exercitiile se executa in frecventa maxima timp de 20 de sec. Pauza 10 sec
Exercitiile se repeta de 3 ori
La sfarsit se iau 90 de sec pauza pentru urmatorul nivel: Abdomen

Rocket jump
Running man

Abdomen

Exercitiile se executa timp de 60 de secunde fara pauza intre ele
Se repeta de 2 ori
La sfarsit se iau 90 de secunde pauza pana pentru urmatorul nivel: Streching

Abdomene normale
Oblici stanga dreapta

Streching

Se executa fiecare exercitiu timp de 30 de sec fara pauza intre ele
Se repeta de 2 ori

exercitiu unu
exercitiu doi